جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

صفر



از همون بچگی ریاضیم ضعیف بود


نمیدونم چجوری از جذر دنیا تو رو حاصل کنم .


بعد باهم ضرب بشیم بشیم دنیا    



دنیا  یعنی تو ضزب در تو 



اما من با تو هم دنیا رو دارم


اما من مث تو نیستم


باید لیمیت گرفت


ببینم چقد به تو میل میکنم


من یه صفر گنده ام ته برگه امتحا دلت .

نظرات 1 + ارسال نظر
Oldlove شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ http://hamid-nikghamat.loxblog.com

ایـن بـی تــفـآوتـیهـآ...

ایــن بـی خــَـبــَـری هــآ...

گــآهی دیــدآر از ســَـر اجـبـآر...

نــَـبـودَن هآ ... نـَـدیــدَن هــآ ....

یــَـعـنـی بــُـرو ...!

گـــآهــی چـِـقــَـدر خِــنـگ مـیـشــویـم ...!

حب خدا رو شکر تروجان نبودی چرا این همه سختی فک کنم هدف خلقت بیش از این بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد