جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

برنامه 90

گاهی اوقات اونقدر خوابم میگیرد که برنامه نود را هم نمیبینم 


گاهی اوقات اونقدر تنبل میشوم که میشود مرا در خیابان ها شوت کرد .


گاهی هم تیرکی میشوم  در ورزشگاهی به نام زمین می ایستم ثابت و منتظر میشوم تا کسی از بغلم رد شود

یا گل میشود یا اوت

تنها زمانی به خودم می ایم که کسی به من برخورد کند

من تکانی میخورم و اطرافیانم بیشتر هوایم را دارند.

دیشب نود هم مرا نشان نداد گل داشت اوت داشت حتی خطا اما من باز هم جاماندم در فرم های فیلم های بازی ها


امیدوارم فرشته اعمال من مثل فردوسی پور نباشد.


شیرینی

خودم و به اب و تاب میزنم  از دور کمی نگاه کنم

و تو با انکه مرا میبینی رو برمیگردانی خودرا بخواب میزنی


من تمام شعرهایم را برای تو میسرایم

تک تکشان بوی عطر تو را میدهند


و تو برای انکه شاید بعدها شعری برای دخترکی خواهم سرود مرا به دار میزنی


شیرینی های دنیا برای تو تلخی ها برای من فقط یه چیزی خودت را از میان شیرینی ها سوا کن.

خیلی سخته

خیلی سخته یکی دلش بشکنه و بگه عب نداره دوسش دارم .

خیلی سخته یکی دلش بشکنه و بگه مهم سلامتی اونه

خیلی سخته که یکی شبا با گریه بخوابه بگه عب نداره اون راحت خوابیده

خلاصه خیلی سخته یکی دوست داشته و باشه و تو نفهمی یا ...

ring my bells

ring my bells


ring my bells



ring my bells



ring my bells

شوخی شوخی

گفتی دوستت دارم گفتم شوخی نکن

گفتی عاشقتم

گقتم شوخی نکن

گفتی تو نباشی بی تو میمیرم

گفتم بازم شوخی 


من حواسم به شوخی های پی در پی تو نبود

اما باور کردم روزی که  شوخی شوخی جدی شد.

عاشورا

عقیله عرب


                      زینب مدد



نگاه

نگاه میکنم تو را  را جواب این نگاه چیست

ب من جواب نمیدهی سوال اشتباه چیست 


تورا چه شد نگار من چرا فرار میکنی

برای تو خودم دلیل زندگی تباه چیست