جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

اللهم کن لولیک الفرج

اللهم کن لولیک الفرج



میلاد با سعادت فخر جهانیان حضرن مهدی (عج)

  را به تمام مردم جهان تبریک و تهنیت عرض میکنم



شاید  همین روز ها در همین گوشه کنار یا در پای رسانه هایمان بشنویم کسی به کعبه تکیه کرده و فریاد میزند انا بقیه ا...


بیائید همه باهم  در این شب عزیز بازهم فریاد بر اریم  که بخدا 1177 سال چشم انتظاری دیگر کافیست


بغض

یه بغض توی سینه

یه اه دل شکسته

یه اسمون خسته

بازم چشمای بسته

دوباره این دل من هوای ابری داره
بغض میکنه تو خودش گلوم و کرده پاره


کاش میتونستم بگم
بگم تورو دوست دارم سر یزارم رو شونه ات
گریه کنم ببارم


امشب از اون شباست که

یهو دلم تنگ میشه

میخوام بیام کنارت اما دلت سنگ میشه

شیشه میشه قلب من
سنگ میشه و میشکنیش

بهت میگم عزیزم یکم گوش کن میشنویش


همش

همش میترسم
خدا نخواد باهم شیم

من و عذابم بده بگه از هم جدا شیم


یادت میاد اونروزی که تازه باهم شدیم

قرار گذاشتیم باهم تا اخرش باهم شیم

چه روزای خوبی بود ولی چقدر زود گذشت

انگار همین دیروز بود کنار هم توی دشت

چشمای تو مثل رود
و چه روزای خوبی بود


حالا دو سالی میشه ندیدمت دوباره

میخواد بترکه این بغض گریه کنه بباره

کنکور

اگرچه میدانستم روزی فرا میرسد  حتی روزش را هم بخه خوبی به یاد داشتم ولی نمیدانم چرا یازهم بیتوجهی بازهم سهلنگاری انگار غبار تنبلی برویم نشسته است و نمیگزارد جنبشی حرکتی بنمایم و غبار از شانه هایم بردارم یک سال دیگر هم برایم گذشت امسال هم میدانم که گند زدم به اینده ام و هر سال که میگذرد و هر ثانیه مطمئنم حسرتش را می خورم اما افسوس امسال کنکورم بدتر از پارسال بود 


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پاورقی : خودمونیم امسال اصلا خودم و واسه دانشگاه دولتی نبسته بودم  ولی فکر هم نمیکردم اینطور باشه سخت نبود ولی ریتم سوالات عوض شده بود  تا ۸ روز دیگه کنکور دانشگاه ازاد و قبولی ۱۰۰ در ۱۰۰ در تهران