جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

نگاه

نگاه میکنم تو را  را جواب این نگاه چیست

ب من جواب نمیدهی سوال اشتباه چیست 


تورا چه شد نگار من چرا فرار میکنی

برای تو خودم دلیل زندگی تباه چیست 







نظرات 2 + ارسال نظر
پتیت جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

ایندفه حواستون باشه پیغامو اشتباهی نفرستین
دوست عزیز

نظرامو چک کردم نفهمیدم کی اشتباه فرستادم اما چشم اشتباه نمیفرستم

پتیت چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ http://z-87.blogsky.com/

سلام
یادم نیست برا کسی شعر داده باشم دوست عزیز
در ضمن
من درسم نزدیک یک ساله تموم شده و در نتیجه اون کسی که به کلاس شما اومد من نبودم
فکر میکنم شما منو با کسی دیگه اشتباه گرفتین
در هر صورت خوشحال میشم به وبلاگ ما سر بزنید

منظورم من قطعا شما نبودید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد