جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

سوی تو

خواب به چشمان من تیر شد از سوی تو

پرسه زدم باز من  در بر تو کوی تو 

باغ دلت باز بود دزدکی داخل شدم

از لابه لای درخت دید زدم روی تو

هرچه که زیبا بود در نظرم زشت شد

تا که به چشم دیدم تارکی از موی تو

چند قدم اهسته تر  امدم نزدیکتر

مست شدم بی شراب از قبل بوی تو

چشم که انداختی حال مرا دیدی

در نظر افکندم تا که شوم شوی تو



ادامه دارد ...


نظرات 3 + ارسال نظر
MINA پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://tanhatarintanha.blogsky.com/

silom

سپیدبال شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام.
ما هستیم..
بی معرفتم نیستیم..
فقط بعضی وقتا نظرمون راجع به شخصیت بعضیا عوض میشه..البته قابل احترامن..
فعلا...

ممنونم که نظرتون در مورد شخصیت من عوض شده من همونی هستم که قبلا بودم با این تفاوت که کمی شکسته تر شدم

ممنون که اومدی

ZaHRA شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ http://shantylove0171.blogfa.com

اوهووووووووووووووو به به آقامهیار؟سلام؟احوالتون؟خوبین؟؟
همون ژیگول خودمون دیگه درسته؟امپــراطور؟ازلوگوتون فهمیدمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامرسی ازحضورتون تووبم لینکتون کردم باافتخار..شمام اگه افتخاربدونین منولینک کنین ممنون میشم.
درضمن توپستای قبلتون نظرگذاشتم یادم رفت آدرسموبزارم...

بله همون هستم لطف کردید زهرا خانوم چشم لینک میکنمتون
بازم سر بزنید باعث دلگرمی ماست
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد