جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

قلب درد

سرم که درد میگیرد پروفن میخورم کمی اب روش  قورتش میدهم و فکر میکنم بهتر شدم


بدنم که درد میگیرد مشت و مال میدهم خوب میشود

چشمهایم که درد میگیرد کمی بازو بسته اش میکنم مشتی اب میریزم و میبندمشان

پلک میزنم و خوب میشود



اما هنوز روشی نیافتم برای زمانی که قلبم درد میگیرد


ان قدر درد میگیرد

انقدر پیچ و تاب میخورم که اخر خوابم ببرد



وقتی از خواب برمیخیزم دیگر از قلب درد خبری نیست


کاش میشد همیشه خوابید.
نظرات 4 + ارسال نظر
یگانه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ http://yeganeh92-78 blogfa.com

پستات عالیه به منم سر بزنی خوش حال میشم
از طرف دل شکسته ترین فرد

س...ش دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

نمیدونم این درد چه دردیه که خوب شدن نداره، بارها شده وسط خواب پاشم و از این درد...ولی یه چیزی رو خوب فهمیدم و اونم اینکه من خودمم راضی نیستم این درد خوب بشه!!!!!

ماه شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

سلام
باز هم ممنون از حضورتون ... بایت این همه تاخیر عذر می خوام ... حرفی نبود برای گفتن فقط سکوت بود و سکوت ...
این پست هم بسیار زیبا بود ... البته با این تفاوت که بعد از بیداری هم برای من درد همون درد کهنه ست ... دردی که مثل ضربان قلب تو روح من می تپه ...

درد که همیشه هست اما واسه من کمی سکون پیدا میکند

سرباز ولایت شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ق.ظ http://iadeyaran.blogfa.com/

سلام
بی ادبی بنده رو عفو کنید - چشم تماس میگیرم
----------------------
گریه برای ارباب
دوای هر قلب با درد و بی دردیست
یا حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد