جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

نمیدانم

 نمیدانم دلیلش چیست

امادچار وهم تشویشم

همش فکر میکنم اینجا نشستی
داری قه قه میخندی تو به ریشم


بهم میگن که پاشو باورش کن
بیا بیرون از این رویای عشقی 

اونی که رفت لیاقتش همینه

اینو گفتند تمام قوم خویشم

توی دره چشام و باز کردم
 تک و تنهام  کناره این همه دشت
نمیدانم که اخر من کی هستم
 که چوپانم که گرگم یا که میشم

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه آشنا پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ق.ظ http://homaa.blogsky.com

تنهایی را فقط با بغض پنجره ای

میشه اندازه گرفت که از پشت اون

همه غربتت را می بینی

غربتی که در میان انبوه دوستانت داری

و قناری خاموش دلت به اندازه

تنهایی اون پنجره می خونه

و من تازه طعم تنهایی را احساس کردم

اره...... همه دیگه می دونن

که من تنهای تنهام........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد