جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

بالاخره تموم شد

گفتم که یه روز میام بالاخره دوران خدمت من هم تموم شد اومدم که بمونمم با یه عالمه داستان قشنگ دیگه منتظر داستانهام باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدطالبی چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://mohamadtalebi.blogfa.com

سلام مهیار عزیز. درودبرتو. شما عاشق داستان کوتاه ومن
کارم نوشتن این گونه ی ادبی ست..
باپست درنهایت درد به روزم.. ازاین ببعد بیاپیش من. خوشحالم
می شوم باهم همراه باشیم رفیق..فدای تو.

سلام دادا

میام دادا میام سر میزنم شک نکن

[ بدون نام ] شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ

منتظر مطالب جدیدت هستم

مریم پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.yekdelebarani.blogsky.com

سلام
شما خیلی وقت پیشا به وبلاگ من سر زده بودید
به رسم ادب اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد