جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

sa'at


نظرات 4 + ارسال نظر
حمیده پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:41 ق.ظ http://faryadnew.blogfa.com

بله دیگه...

خودم دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:47 ب.ظ

وقتی کسی رو دوس داری که کنارت نیست دتیا قشنگ نیست من وجود عشقو باور ندارم یه عشق بیشتر نیس عشق خدا بع بندش عشق بنده به خدا خلاص

اون که صد در صد اما اگه واقعا عاشق خدا بودی
الان بجا پیام تو وبلاگ من سر نمازت بودی
خودمونو گول نزنیم

دردونه یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:57 ب.ظ

من نمیدونم مشکل شما با این دنیا چیه؟ بنظرمن شما ب ی تحول احتیاج دارین ک اونم تا خودتون نخواین ب هیچوجه ههچکس نمیتونه بهتون کمک کنه
شکست خوردین؟ خب عیب نداره.آدم باهمین شکستاست ک بزرگ میشه. کافیه دیدتون وب زندگی عوض کنین.
واقعا زندگی اونقدرام ک میگین زشت نیست. تاحالا شده روی آفریده های خدا زوم کنین؟ چقد میتونه ب آدم شورو هیجان وشادی بده. واقعا همه زندگی بستگی ب دیدخودتون داره.
همه آدما تو زندگیشون مشکل دارن مهم طرز کناراومدن بااون مشکله.
دستم درد گرفت

خودم چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:14 ب.ظ http://swipi.blogsky.com/

همه چی تو خواب قشنگه
اصلا کاش همه چی یه خواب باشه
اگه نخاستی بیدار شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد