جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

وقتی دلت میگیرد...

نظرات 24 + ارسال نظر
دردونه یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ب.ظ

گفتم: «بمان!» و نماندی!
رفتی،
بالای بام آرزوهای من نشستی و پایین نیامدی!
گفتم:
نردبان ترانه تنها سه پله دارد:
سکوت و
صعودُ
سقوط!
تو صدای مرا نشنیدی
و من
هی بالا رفتم، هی افتادم!
هی بالا رفتم، هی افتادم...
تو می دانستی که من از تنهایی و تاریکی می ترسم،
ولی فتیله فانوس نگاهت را پایین کشیدی!
من بی چراغ دنبال دفترم گشتم،
بی چراغ قلمی پیدا کردم
و بی چراغ از تو نوشتم!
نوشتم، نوشتم...
حالا همسایه ها با صدای آواز های من گریه می کنند!
دوستانم نام خود را در دفاترم پیدا می کنند
و می خندند!
عده ای سر بر کتابم می گذارند و رؤیا می بینند!
اما چه فایده؟
هیچکس از من نمی پرسد،
بعد از این همه ترانه بی چراغ
چشمهایت به تاریکی عادت کرده اند؟
همه آمدند، خواندند، سر تکان دادند و رفتند!
حالا،
دوباره این من و ُ
این تاریکی و ُ
این از پی کاغذ و قلم گشتن1

گفتم : « - بمان!» و نماندی!
اما به راستی،
ستاره نیاز و نوازش!
اگر خورشید خیال تو
اینجا و در کنار این دل بی درمان نمی ماند،
این ترانه ها
در تنگنای تنهایی ام زاده می شدند؟



یغما گلرویی

دردونه یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ب.ظ

اصلا تو می دانی دوست داشتن یعنی چه؟
تا به حال ساعتِ چهارِ صبح گریه کرده ای؟
آخرین باری که گفتی دوستت دارم؛
عصرِ کدام پادشاه بود؟
تا به حال همه چیزت را باخته ای
طوری که غرورِ بی جانت، آخرین دارایی ات شود؟
یا فقط برای این بخوابی که فراموش کنی؟
بیدار شوی که شاید فراموش کرده باشی؟
بهتر است بیشتر از این
درموردِ بدی هایت بحث نکنیم.
در هر حال، هر کس برای خود اصولی دارد
گاهی غرور، تنها داراییِ یک نفر است، حتی اگر بمیرد...

دردونه یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:31 ب.ظ

در پی کافۀ دنجی هستم...
ته یک کوچۀ بن بستِِ فراموش شده...
که در آن...
یکنفر از جنس خودم...
دست و دلبازانه...
از خودش دست بشوید گهگاه...
و حواسش به فراموش شدنها باشد...
کافه ای با دو سه تا مشتری ثابت و معتاد به آه.!!
کافه ای دود زده با دو سه تا شمعِ نه چندان روشن...
و گرامافونی که بخواند:
" گل گلدون...
بوی موهات...
ای که بی تو خودمو..."
و تو یک مرتبه احساس کنی...کافه...یک کشتی طوفانزده است!!
وسط خاطره هایی...
که تو را می بلعد...

دردونه سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:46 ب.ظ

مـیـــــ  ـرم 
بـــــ ــغض خواهی کرد . . .  
اشک های خواهی ریخــــ ـت
غصه ها خواهی خورد 
نفرینم خواهی کرد .. ! 
دوســ ـت ترم خواهی داشت 
یک شــ ـب فراموشم خواهی کرد 
فردایش به یــ ـادت خواهم آمد 
عاشــ ـق تر خواهی شد 
امــ ـید خواهی داشت ...!
 چشم به راه خواهــ ـِی ماند .. ! 
و یک روز 
یک روز خیلی بد .. !

رفتنم را برای همیـــ ـشه باور خواهی کرد 
ناامــ ـید خواهی شد 
و من برایت چیــ ـزی خواهی شد 
مثل یک خاطــ ـره ی دور .. . . 
تلــــخ و شیرین ولـ ـ ـ ـِـی خیلی د ـــــــ و ــــــــــ ر . . . 

و من در تمــ ـآم این مدت 
غصه ها خواهــ ـم خورد 
اشــ ـک ها خواهم ریخت 
خودم  را  نفــ ـرین خواهم کرد
تمام لحظــ ـه ها را به یـــ ـادت خواهم بـــــــود  
 امـــ ـیِد خواهم داشت 
به پایداری  " عشق " 

و رفتن را چیزی بجــــــ ـز عاشـــــــِق ماندن نخواهم دانست 

نخواهی فهمید درکــ ـم نخواهی کرد 

صحبت از عاشــ ـق بودن نیست 
        صحبت از عاشــ ـق ماندن است . . .. ! 

 گاهی .. ! برای اثبات عشــ ـق باید رفت . . . . . !
و 
خودم از رفتگانم . !!!

دردونه شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:33 ب.ظ

آپ نمیکنین آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دردونه سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ب.ظ

دلم واقعا گرفته
ازاینجا وآدماش...
آدمایی ک همه چیزو وارونه میبینن، ک جنبه محبت و ندارن،ک همیشه فکر میکنن حق باخودشونه،ک فقط بلدن آدمو قضاوت کنن
حیف ک واسه من وافکارم تو این دنیا جایی نیست
دوست داشتم زندگی قشنگتر از اینا باشه
امیدوارم بتونم زندگیمو جوری ک دوست دارم بسازم..........

شیرین یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:25 ب.ظ http://eshghooliha.blogsky.com

گاهی دلم ازهر چه آدم است میگیرد!گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه میخواهد!نه به شکل دوستت دارم,نه به شکل بی تو میمیرم!ساده شاید،مثل دلتنگ نباش فرداروز دیگر ی ست

مرسی از دیدارتون یادم باشه سر بزنم

. چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.hghkh.blogsky.com

باورش سخته برا خیلیا

تنها دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ق.ظ

نمی فهمم....؟؟؟؟؟؟!!!!!.وقتی به نمازمی ایستم ........!!!من تو را می خوانم ........!!!یا تو مرا می خوانی......!!!!! کاش فقط عشقمان دو طرفه باشد.....؟؟؟؟؟؟!!!!![:]

تنها دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ق.ظ

نمی فهمم....؟؟؟؟؟؟!!!!!.وقتی به نمازمی ایستم ........!!!من تو را می خوانم ........!!!یا تو مرا می خوانی......!!!!! کاش فقط عشقمان دو طرفه باشد.....؟؟؟؟؟؟!!!!![:][:S001:

دردونه یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:12 ب.ظ

بـودن !!!
دلیل میخواهد...
و ماندن دلیل محکمتر
نمی شود بی دلیل ماند
باید کسی باشد که محکم بندت کند به خودش
و به زندگی ...
باید صدایی باشد که صدا بزند نامت را ...
و تو برگردی به سمت زندگی ...
باید کسی باشد که دست هایت را محکم بگیرد توی دستش ...
تا تاب نخوری بین اینهمه بلاتکلیفی ...
باید یک آغوش گرم باشد که تو را سهم
خودش کند ...
بخواهد تو را از زندگی ...
باید یکنفر باشد ...
یک دلیل محکم برای آشتی با زندگی ...

دردونه یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:59 ق.ظ

ﯾﻪ ﺷﺒﺎﯾﻰ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ
ﻭﻗﺘﻰ ﺩﻓﺘﺮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﻭﺭﻕ ﻣﯿﺰﻧﻰ ﺑﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﻰ ﻣﯿﺮﺳﻰ
ﻛﻪ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻰ ﺗﻘﺪﯾﺮﺕ ﺑﻮﺩﻩ ﯾﺎ ﺗﻘﺼﯿﺮﺕ ...
ﺑﻪ ﺍﺩﻣﺎﯾﻰ ﻣﯿﺮﺳﻰ ﻛﻪ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻰ ﺩﺭﺩﻥ ﯾﺎ ﻫﻤﺪﺭﺩ ...
ﺑﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯾﻰ ﻣﯿﺮﺳﻰ ﻛﻪ ﻫﻀﻤﺶ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﻝ ﻛﻮﭼﯿﻜﺖ ﺳﺨﺘﻪ
ﻭ ﺑﻪ ﺩﺭﺩﺍﯾﻰ ﻣﯿﺮﺳﻰ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺳﻦ ﻭ ﺳﺎﻟﺖ ﺑﺰﺭﮔﻪ ...
ﺑﻪ ﺍﺭﺯﻭﻫﺎﯾﻰ ﻛﻪ ﺗﻮﻫﻢ ﺷﺪ ...
ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﯾﻰ ﻛﻪ ﮔﺬﺷﺖ ....
ﺑﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﻰ ﻛﻪ ﺣﻘﺖ ﺑﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﺷﺪ ﺗﻮﻗﻊ ...
ﻭ ﺯﺧﻤﻬﺎﯾﻰ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻧﻤﻚ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﺍﻏﺸﺘﻪ ﺷﺪ .....

دردونه شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:00 ق.ظ

ﻣﯿﭙﻮﺷﺎﻧﻢ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺑﺴﺘﺮﯼ ﺍﺯ ﮐﻠﻤﺎﺕ…
ﺍﻣﺎ…
ﺑﺎﺯ ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﺰﻧﺪ…
ﺩﺭﻭﻍ ﺍﺳﺖ…
ﺑﺎ ﭼﻪ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﮔﻔﺘﻨﺪ “ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻦ ﺍﺳﺖ”؟…
ﮔﺎﻫﯽ نمیشود که نمیشود…
ﮔﺎﻫﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ، ﺗﻤﺎﻣﺖ ﻣﯿﮑﻨﺪ…
ﺯﻣﯿﻨﻮ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺳﺮﺕ ﺁﻭﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﺪ…
ﮔﺎﻫﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ، ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻮﺍﻧﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ…
ﺁﺭﯼ…
ﮔﺎﻫﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ﺩﺍﻍ ﺑﺰﺭﮔﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺩل ﻣﯿﻤﺎﻧﺪ…

دردونه دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:25 ب.ظ

خاموش کن فانوس وابستگی ات را...
ﮔﺎﻫــــــﮯ ﭼﻪ ﺍﺻـــــﺮﺍﺭ ﺑــــﻴﻬﻮﺩﻩ ﺍﻳﺴـــــﺖ ...

ﺍﺛــــﺒﺎﺕ ﺩﻭﺳــــــﺖ ﺩﺍﺷـــﺘﻨﻤﺎﻥ ﺑﻪ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ،
ﻣــــــﻌﺮﻓﺖ ﻫﺎﮮ ﺑﯽ ﺟﺎﻳﻤﺎﻥ ...

ﻣـــــﻬﺮﺑﺎﻧﮯ ﻛﺮﺩﻥ ﻫﺎﮮ ﺍﻟـــﻜﻴﻤﺎﻥ ...
ﺑﻬﺎ ﺩﺍﺩﻥ ﻫﺎﮮ ﺑــــــﻴﺶ ﺍﺯ ﺣﺪﻣﺎﻥ ...

ﺗــــﻼﺵ ﻫﺎﮮ ﺑﮯ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﺍﮮ ﺣﻔﻆ ﺭﺍﺑـــﻄﻪ ﻫﺎﻳﻤﺎﻥ...
ﻭﻗﺘﮯ ﺑﺮﺍﮮ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﮮ ﺍﻣﺮﻭﺯﮮ ﺧﻮﺑﮯ ﻭ ﺑﺪﮮ ﻳﻜﮯ ﺍﺳـــﺖ...

ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ "ﺣﻮﺍ " ﺑﻮﺩﻥ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﺩﺍﺭﺩ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﺁﺩﻣﺖ "ﺁﺩﻡ " ﻧﯿﺴت... .

تنها یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:18 ب.ظ

ممممممرسی که مینویسی حرف دل واسه تنهایی ها جواب میده >فتنی باید رفت یه حقیقت <معلومه غمگینی چرا؟

دردونه شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:51 ب.ظ

بی شمارند آنهایی که نامشان"آدم"است...
ادعایشان "آدمیت"...
کلامشان"انسانیت"...
رفتارشان "صمیمیت"...
...من دنبال کسی میگردم که ...
نه"آدم"باشد،نه "انسان"،نه"دوست"و"رفیق صمیمی"...
تنها"صاف"باشدو"صادق"...
پشت سایه اش"خنجری"نباشد برای"دریدن"...
هیچ نگوید...
فقط همان باشد که "سایه اش"می گوید...
"صاف و یکرنگ"

تنها پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:42 ب.ظ

اگر کسی می گوید برای تو می میرد دروغ می گوید حقیقت را کسی می گوید که برای تو زندگی می کندjavascript:void(0);javascript:void(0);گریه جواب نمیده کهنننننننه شده دنیا خراب شه دل هیشکیو واسه من تنگ ندوخت

دردونه چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:08 ب.ظ

یه خیابونایی…

یه عطرایی…

یه آهنگایی…

یه تکیه کلامایی…
یه لباسایی…
یه کارایی…
یه روزایی…
یه پارکایی…
یه فیلمایی…
یه عکسایی…
یه…
اینا شاید هیچی نباشن،اما گاهی خیلی عذاب آورن برای
یه آدمایی!!!

دردونه دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:50 ب.ظ

ﺭﻭﺯﻫــــــــــﺎ ﻣﯿﮕﺬﺭﻧـــــﺪ
ﻭ ﻣﻦ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ...
ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﻢ،
ﻋﺎﻗﻞ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
ﻭﯾﺎ ﻣﺤﺘﺎﻁ ﺗﺮ ...
ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ
ﺷﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﺗﺮﺳﻮﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ...
ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﺭﺍ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ ﮐﻪ ...
ﺩﯾﮕﺮ ﮐﻤﺘﺮ ﺭﻭﯾﺎ ﻣﯿﺒﺎﻓﻢ،
ﺩﯾﺮﺗﺮ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺎﻭﺭ ﻣﯿﮑﻨﻢ،
ﮐﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﺯﺷﺘﯿﻬﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﻣﯿﮑﻨﻢ،

ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﻢ ﺭﺍ ﻧﺎﺩﯾﺪﻩ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ.
ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻣﯿﮕﺬﺭﻧﺪ
ﻭ ﻣﻦ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ
ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﻡ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ...

دردونه شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:12 ب.ظ

من؟
مرا ک میشناسی؟! خودمم
کسی شبیه هیچکس
کمی ک لابه لای نوشته هایم برگردی پیدایم میکنی
مهربان، صبور، کمی هم بهانه گیر
اگر نوشته هایم را بیابی من همان حوالی ام....

دردونه شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ب.ظ

من؟
مرا ک میشناسی؟! خودمم
کسی شبیه هیچکس
کمی ک لابه لای نوشته هایم برگردی پیدایم میکنی
مهربان، صبور، کمی هم بهانه گیر
اگر نوشته هایم را بیابی من همان حوالی ام....

دردونه شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:05 ب.ظ

آنکه میرود فقط میرود
ولی آنکه میماند درد میکشد
غصه میخورد
بغض میکند
اشک میریزد وتمام این حس ها روحش را ب آتش میکشد
و در انتظار بازگشت کسی ک هرگز بازنخواهد گشت خاکستر میشود
آری، این است خاصیت عشق یک طرفه...

دردونه شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:04 ب.ظ

راستی چرا لباس مشکی؟؟؟؟!!!
اصن آدم آفریده شده واسه خندیدن وشادی توی لباسای رنگی رنگی!!!
حتــــــــــــی تو اوج تنہــــــــــــــــــــایی...!

دردونه شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 ب.ظ

جالب بود!
ازاین زاویه نگاه نکرده بودم تاحالا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد