جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

دارم شماره ات را ...

دارم شماره ات را
هرروز وقت و بی وقت
زنگ میزنم اما
خاموش بوده گوشیت 
سر درد های بی وقت
هر روز میزنه سر
هر روز قرص و شربت یک سر بزن به گوشیت
زخم شد زبون اقوام
بس نیش ازم گرفتند
 این مارهای استین خوردند و سیر نگشتند
 از من شماره ات را یک سر بزن به گوشیت

من با پیام رفیقم از بس تو را ندیدم 

هی میزند بهت سر یک سر بزن به گوشیت
قبض دلم رسیده یک عالمه عوارض من مالیات دادم
یک سر بزن به گوشیت 
شاید که من مردم شاید تصادفی شد 
برای ختم انعام
یک سر بزن به گوشیت 


نظرات 3 + ارسال نظر
حمیده یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 ق.ظ http://faryadnew.blogfa.com

یک سر بزن به گوشیت...

500 یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ب.ظ

در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان میکنم
در"دلم" دلتنگی هایم را
در"سکوتم" حرفهایم را
در "لبخندم"غصه هایم را
دل من چه خردسال است....

дгойз Ğįřł...... پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:08 ب.ظ

خوب است وقتی نفست در نمی آید
کسی حرفهای بغض شده در گلویت را
جایی نوشته باشد
میخوانی و بغضت میترکد.......



آره خوبه خیلیم خوبه. امروز منتظر تلنگرم بغضایی ک پشت خنده هام قایمشون کردم بریزم بیرون...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد