جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

ف.م

سلام! 
شما نمیخواین مطلب جدید بذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:: 
مطالبتون ودوست دارم مخصوصا اونایی ک نویسندش خودتونین 
خیییییلی وقت بود دنبال همچین جایی میگشتم 
این حرفارو واقعا جدی گفتم ن بخاطر اینکه ی کوچولو میشناسمتون... 
امیدوارم نظرمو بخونین



خیلی وقت بود دستم به نوشتن نرفته بود تا چند روز پیش که نوشت 


راستی خانوم مرادی من خودم داغون بودم وگرنه  مشاوره وظیفه  منه 


در مورد شماره هم  بگم که  باشد  اما تو فایل رمزدار مینویسم رمزش هم  شماره واحد   موسسه است تو ساختمون 


نظرات 1 + ارسال نظر
Farideh پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:28 ب.ظ

خییییلی سپاسگزارم.
بابت مطلب جدیدم مرسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد