جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

خاطره 3

دیشب یعنی چهارشنبه داشتم با یکی از دوستای صمیمی مرتضی پاشایی حرف میزدم گفتم شرمنده نشد بهت تسلیت بگم گفتم بادش میفتی بعد من طاقت ندارم گفت نه  داداش  بالاخره یه روز اتفاق می افتد خوب شد اینجوری رفت رو دوش این همه ادم   مرتضی جان هنوز هم یادت هستیم رفیق هنوزم با اهنگات شب به صب میگذرونیم روحت شاد داداش




زیادی


انگاری من زیادی ام

دیگه واسه تو عادی ام
دیگه منو دوست نداری
بگو واسه تو من چی ام

چرا فرق نداره
بود و نبود من برات
دیگه تمومه عشقمون
حرفی نمونده تو چشات

می خوام برم از پیش تو
ازم نمی خوای بمونم
دوستم نداری به خدا
دوستم نداری می دونم
چرا برات فرق نداره
بهم نمی گی که نرو
اونی که تنهات می ذاره
هنوز دوستت داره تو رو

انگاری از گذشته مون
از اون دل شکسته مون
چیزی یادت نمونده و
دلت می خواد بگی برو
دیگه بازی بسه
می رم بدونی عاشقم
دیگه تو راحتی گلم
تمومه من دارم می رم
می خوام برم از پیش تو
ازم نمی خوای بمونم
دوستم نداری به خدا
دوستم نداری می دونم

چرا برات فرق نداره
بهم نمی گی که نرو
اونی که تنهات می ذاره
هنوز دوستت داره تو رو



فاتحه و صلوات فراموش نشه

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:14 ب.ظ

حالا خدا بیامرزدش .طرف به وقت بودنش یک رکعت نماز هم نمیخونده الان فاااااااتحه ؟!
والا بخدا با هر دینی هم که حساب کنی بی انصافیه ! یارو تو عمرش یه بار نگفته الله اکبر بعد تو اعلامیه ش میزنن خادم الحسین!!! یا کنیزه فاطمه زهرا!!!
آقا با این حرفا کسی به بهشت نمیره - راه روشنه و همه حرفا توی کتاب خدا نوشته شده .حالا هرکی میخواد خودش رو به اون راه بزنه بزنه . بهشت را به بها دهند نه به بهانه . خودمونو گول نزنیم .خدا پسر خاله کسی نیست و بعدا هم بهانه نمی پذیره .اونجا مو رو از ماست میکشن.از ما گفتن از شما هم نشنیدن ! اینم بگم خود بنده که روزه و نمازم ترک نشده نیازی به حساب و کتاب هم ندارم وبا اجازه شما و همه بزرکترا ! قبل از هر گونه محاسبه خودم آدرس جهنم رو میگیرم که فرشته های عذاب خیلی زحمت نیفتن! وای به حال بی نمازاش.
بزرگی گفته : بی نماز تبهکاری است که نردبام صعود به آسمان را شکسته است . یا علی

فـاطـمـهـ ســآدـآتــــــ ❥ شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:50 ب.ظ http://hiss3.blogfa.com

نیستی کجایی ؟!

فـاطـمـهـ ســآدـآتــــــ ❥ پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:24 ب.ظ http://hiss3.blogfa.com

خدا رحمتش کنه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد