جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

من یا خودت.

دنبال چیزی میگردی

اره

چی

خودم

دنبال خودم میگردم همینجا گذاشته بودمش رو طاقچه بغل قران الان هرچی میگردم نیست

مطمئنی

اره همینجا بودم

یکم فک کن

اره

اما نه زیاد

تو میدونی کجام

اره

اونجاست

جلو ائینه


نه اون من نیستم 


من همیشه ریشامو میزدم اما اون ریش داره اون حتی الان میگه ...

ولش کن حوصله بحث با تو یکی رو ندارم

من

یا خودت.

نظرات 2 + ارسال نظر
فـاطـمــهـ ســآدـآتــــــــــــ ❥ پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ق.ظ http://hiss3.blogfa.com

هیچوخ دوس ندارم دوستامو اینطوری دل گرفته ببینم از خدا میخوام که حالتون روز به روز بهتر و بهتر شه ....

نظر لطف شماست ...

پــرویــز ستــوده پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:24 ق.ظ http://www.binazirha.blogsky.com

خوب بود و من یاد خودم افتادم که با خودم حرف میزدم
وبلاگ خوبی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد