جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

شوخی

گفتی دوستت ندارم گفتم شوخی نکن

گفتی عاشقت نیستم

گقتم شوخی نکن

گفتی بود و نبودت فرقی نمیکند

گفتم بازم شوخی 


من حواسم به شوخی های پی در پی تو نبود

اما باور کردم روزی که  شوخی شوخی جدی شد

نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.ifreedom.blogfa.com

از همین می ترسم که به کسی یا چیزی عادت کنی اون وقت اون کس یا اون چیز قالت بزاره...اون موقع دیگه هیچی برات باقی نمیمونه.میفهمی چی میخوام بگم؟...از کسایی که میزارن میرن خوشم نمیاد واسه همینم اول از همه خودم میرم اینجوری خاطرم جمع تره!
خدافظ گاری کوپر از رومن گاری

به به خانوم صفا اوردید دلم برات تنگ شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد