جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

جوابیه : تاریکی در روز

سلام. من همون تاریکی در روز هستم. تا جای ک خودم اطلاع دارم من یکی از بندگان خداوند هستم !!!!!!!!!!!!

شما میل خودتون می باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!! من فقط نظر شخصی و دید خود را بیان کردم می توانید ارزشی قائل نشوید و پاسخ ندهید !!!!!! مگه هر شخصی ک وب شما را باز می کند و از مطالب شما استفاده می کند شما او را میشناسید و سریع آمار اشخاص بازدید کننده را چک می کنید و بدست می آورید!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟در ضمن برخوردتون بر خلاف ذوق هنری تون جالب نبود دور از اخلاق یک شاعر می باشد !!!!!!!!!!!!!!ب هر حال متاسفم بابت برخورد عجیبتون. اما وب زیبایی دارید.


متاسفم برای شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تا جایی ک خودمو می شناسم فکر نمی کنم من شما رو بشناسم !!!!!!!!!!!!!!؟ شاید شما منو بشناسید و من خودم خبر ندارم!!!!!!!!!!!!!!
لحن بیان و طریقه سخن گفتن تون با اشخاص جالب نیست !!!!!!!!!!!
شایدم لحن من بدباشد ک شما رنجیدید از نظر من و فقط با من نوعی این گونه سخن گفتید!!!!!!!!!
خب چون استقبال و برخورد امروزی و اجتماعی نداشتید شاید دگر ب وب شما سر نزنم !!!!!!!!!! اما در طی این چند روز ک وب شما را سرزدم خ استفاده کردم در وب بی نظیر تون


خلاصلا گذشته از این برخوردتون، بابت وب زیباتون متشکرم.
اما طی این 3 سال که به وب های متنوع سر میزنم اولین صاحب وبی هستید که دیدم اینجوری با بازدید کننده هاش برخورد میکنه !!!!!!!!!!! البته تا اونجا که دیدم با همه خوب بودید!!!!!!!!!!!!!!!! شاید نظر منو بد برداشت کردید و ناراحت شدید !!!!!!!!!!!!! البته انسان هرچندهم که ناراحت شود فکر نمی کنم درست باشد با بیان صحبتش خودش را زیر سوال ببرد!!!!!!!!!!!!
شاید دیگر بخاطر بیانتون به وب تون سرنزنم اما دلم برای وبتون تنگ می شود چون چیزای خیلی جالبی دارد ، وب خیلییییییییییییییییی زیبایی دارید . موفق باشید.


. اما پاسخ من :


خانوم یا اقای تاریکی در روز سلام  فکر کنم دختر باشید چون قهر کردید من چند بار از شما خواستم خودتونو معرفی کنید اما شما بدون توجه به درخواست من خواستید معمایی با ماجرا برخورد کنید من اصولا از معمایی که بیشتر از 1 هفته ذهنمو درگیر کنه خوشم نمیاد اما شما ماهاست که دارید به این بازی ادامه میدهید مطمئنا هیچ بلاگ نویسی نمیخواد که بازدید کننده هاش و از دست بده اما شما با این رفتارتون منو مجبور به این کار کردید اگه از وبلاگم ایرادی میگرفتید یا از نوشته ها مشکلی نبود اما شما مستقیما از من ایراد گرفتید و گفتید نمیدانم به چه امیدی زنده هستی دوباره بهتون میگم شما حق ندارید در مورد ادمها تصمیم بگیرید مسلما من هم برخوردم با چنین بازدیدکنندگانی عوض خواهد شد با اینکه نمیخوام کسی از دستم نارات باشه اما من هم خواهش میکنم دیگه به بلاگ من سر نزنید وبلاگ زیبا خیلی هست تازه اگه وبلاگ بنده زیبا باشه که خودم اصلا اینجور نمیبینم یه دوستی بود به اسم تاریک روشن میومدن از شعرام ایراد میگیرفتن و من صمیمانه ازشون تشکر کردم و خیلی از مشکلات وزنی شعرهام درست شد ازشون هم بی نهایت سپاس گزارم مثل ایشون زیاد هست  من انتقاد پذیر هستم اما دوست داشتم شما که در مورد من نظر میدهید هم انتقاد پذیر باشی شما نه ایمیل دارید نه اسمتون ومیگید میای تخریب میکنید و بدون رد پا میروید بیرون  من متاسفم واسه این رفتارتون به قول یه فیلمی اخلاقتو خوب کن

نظرات 8 + ارسال نظر
پروفسور چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:05 ب.ظ

پارازیت:
استاد ما "مرد" بود ولی "قهر" کرد رفت!!

تاریکی در روز جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ب.ظ

چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برم ی بمونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بمونید ممنون از نظراتیکه میزارید

تاریکی در روز جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ب.ظ

من معذرت خواهی کنم حله!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من معذرت میخوام!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ای بابا چرا من خاصم!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلید شدید روووووووووووووووووم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خب گیر ندید دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!
بذار استفاده کنم از مطالب جالبتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلت میاد من برم دیگه نیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام؟
دلت تنگ میشااااااااااااااااااااااااااا؟
باز بعدأ نگی چرا تاریکی در روز به وبم سر نمیزنه و نظر نمیده!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بحث معذرت شما نیست میخوام بشناسمت همین

ن دلم که نمیاد اولم کفتم اما خودتونو معرفی کنید

قول میدم به کسی نگم


من هنوز نفهمیدم کی هستید اسمتو بگو باشه نمایش نمیدم

تاریکی در روز پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:11 ب.ظ

اول بدتون میاد ازم بعد میگید میخواهید منوبشناسید!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
شما جای من چیکار می کنید!!!!!!!!؟

سلام نگفتم از شما بدم میاد گفتم از معما بدم میاد
من جای شما بودم خودم معرفی میکردم
همین.

تاریکی در روز پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:08 ب.ظ

گفتم که برخوردتون با تمام اشخاصی که ب وبتون سر میزنند خوب می باشد . پس شخصیت جذاب و خوبی دارید . جذابیت تون بابت مطالب تون است.
خاطراااااااااااااااااااات !!!!!!!!!!!!!!؟

سلام.
چون برخوردم خوب پس شخصیت خوبی دارم نه نه این حرف درست نیست شاید رو من صدق کنه اما این امر 100 در صدی نیست

بلــــــــــــــــــــــــــه خاطـــــــــــــــــــــــــرات

تاریکی در روز پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:58 ب.ظ

راستی چرا این روزا منو مطلب وب خود قرار دادید!!!!!!!!!!!!؟؟؟
من قهر نکردم !!!!!!!!!دیدم ناراحت شدید از حضورم گفتم خب ناراحت میشید نمیام!!!!!!!!!!!
منظورتون رو از ماهاااااااااا متوجه نشدم !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجا شما رو تخریب کردم !!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
فقط کنجکاو شدم ک امیدتون چ شخصی می باشد!!!!!!!!!!!!؟ اما جواب جالب و جذابی دادید فرمودید خداوند امید شماست!!!!!!!!!؟ اولین جون امروزی ک اسمی از خداوند می برد!!!!!!!!!خیلیییییی جذاب هستید!!!!!!

سلام. گفتم که تو البته ببخشید شما من و به چالش کشوندید درگیرتون شدم ببینم کی هستی چرا قهر کردی
تخریب خوب فکر کن شما دو جا شخصیت منو نخریب کردید من همه نظرات شما رو تایید نمیکنم اونایی که بهم توهین کنند و پاک میکنم اما چون شما خاص بودی کلید شدم روتون

بازم واژه جدابیت

تاریکی در روز پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:42 ب.ظ

حالا چرا این روزا منو مطلب خود قرار دادید!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

چون ذهنمو درگیر کردید میخوام بشناسمتون

ای پی که وارد نت میشی و با ای پی که با من در تماسی چک کردم شما از هیچ وی پی ان یا فیلترینگی رد نمیشی و مشخصا از سرویس مخابرات استان گلستان استفاده میکنید من 2 سال اونجا درس خوندم

میخوام تمام خاطرات بد اونجا رو فراموش کنم و شما داری اونارو واسم یاد اوری میکنید

پس خواهش میمنم ازتون خودتونو معرفی کنید

تاریکی در روز پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام, خب حالا چرا نظر منو مطلب وب تون قرار مید هید!!!!!!!!? منظور بدی از اینکه گفتم ب چ امید زنده هستید نداشتم اخه خ کنجکاو شدم ک امید تون چ شخصی است, اما شما گفتید امید تون خداوند می باشد!!!!!!! اولین شخصی هستید در جوناى این دوره ک اسم خداوند را گفتید! روز ب روز جالب تر و جذاب تر می شوید! شخصیت هر فرد بر زیر زبان او پنهان است

سلام چرا چرا نمیخوای خودتونو معرفی کنید امید هر شخصی خداست بعضی ها فقط نمیخوان قبول کنند

نسبت به جوونای این دوره خیلی سخت میگیرید حتی من گاهی اون دخترایی که موهاشون بیرونه وو تیپ میزنن و از خودم بالاتر میدونم چون همونا رو دیدم که تو محرم اشک میریختن و من وانمود کزدم که گریه میکنم

نگرشتونم عوض کنید و اینکه از کجا میدونید جذاب تر میشم شاید در مورد جالب بودن درست بگید اما جذابیت ؟

و الان شما شخصیت منو فهمیدید دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد