جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

تاریکی در روز

انگار عاشق هستید!!!!!! اما شکست خورده! شایدم خودرا مقصر میدانى!اخه خ غمگینى! از تموم صحبت هایت مشخص می باشد, اما نمیدانم ب چ امید زنده ای! اخه تکلیفت مشخص نیست نمیدونى طرفت مقصر است ى خودت!??????
چقد ادبی سخن میگید

خودتون و معرفی کنید وگرنه دیگه جوابتونو نمیدم تاریکی در روز

اهای خانوم یا اقایی  که به اسم مستعار تاریکی در روز می ایید شما حق نداری بهم بگی به چه امید زنده ام چون تو خدا نیستی من تکلیفم مشخصه فقط موندم تو غلط دیکته هام اخه شب شده باید زود بخوابم و فردا تکلیف جدید .

داستان و سریع عشقی کردید طرفم ؟؟؟ من ی طرف بیشتر ندارم اونم  خدا ست

خودتون و معرفی کنید وگرنه دیگه جوابتونو نمیدم تاریکی در روز

البته فک کنم ی زمانی میشناختمتون ... ی زمانی...

نظرات 4 + ارسال نظر
تاریکی در روز چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:55 ب.ظ

متاسفم برای شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تا جایی ک خودمو می شناسم فکر نمی کنم من شما رو بشناسم !!!!!!!!!!!!!!؟ شاید شما منو بشناسید و من خودم خبر ندارم!!!!!!!!!!!!!!
لحن بیان و طریقه سخن گفتن تون با اشخاص جالب نیست !!!!!!!!!!!
شایدم لحن من بدباشد ک شما رنجیدید از نظر من و فقط با من نوعی این گونه سخن گفتید!!!!!!!!!
خب چون استقبال و برخورد امروزی و اجتماعی نداشتید شاید دگر ب وب شما سر نزنم !!!!!!!!!! اما در طی این چند روز ک وب شما را سرزدم خ استفاده کردم در وب بی نظیر تون.

فـاطـمــهـ ســآدـآتــــــــــــ ❥ چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:13 ب.ظ http://hiss3.blogfa.com

عجیبه ! بین اینهمه دوستای خل من ، یه آدم عاقلم پیدا شد

ای بابا ایشالا که خوب میشه حالت انرژی منفی نده تو که فقط یه طرف داری اونم خداست

فائزه چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ق.ظ http://hesslove.blogfa.com

سلام...مرسی ازپیگیریتون برای بازدید از وبم...وی عذرخواهی بابت اشتباه نوشتن ادرس وبم که شمارو اینقد متحمل زحمت کرد....لینکم کنید البته با وازگان خودتون...منم لینکتون کردم...همون عنوان جایی برای تنهایی...البته اگه دوس نداشتیدخبربدین...اجازه ای در کار نیس...من از هروبی خوشم بیاد یادوس داشته باشم لینکش میکنم...توپروفایلم میخوای بزنم متاهل اونم از قصد....راستی وبتو نو دوس دارم....زیاد...بازم مزاحم میشم....

چقدر شهدا رو دوست داری؟

چقدر اونها رو می شناسی؟

چقدر براشون کار کردی؟

اگه دوست داری براشون کار کنی ۳ پیشنهاد برات دارم.

1) وب سایت کنگره شهدا رو توی وبلاگت با عنوان «کنگره شهدای دانشجو» لینک کن.

2) یک وبلاگ برای یه شهید تاسیس کن.

3) توی مسابقه وبلاگی «پست های مقدس» شرکت کن.

می خوای بیشتر بدونی به آدرس ما مراجعه کن.

یاحق

من هیچی فقط اسمشونو حفظ کردم از رو کوچه های محلمون
اما اشتراک میزارموتون بقیه ببینند شاید ی کاری کردند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد