جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

سعدی


گفتم غم تو دارم گفتی به تــــ... سعدی
گفتم که مال من شو رفتی سراغ بعدی

گفتم زعشق ورزان رسم وفا بیاموز                
گفتی دوست ندارم با لحن تند و سردی  

گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم
گفتی ببند اما این بار پر ببندی

گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد
گفتی که عطر از اوست وقتی که بوس کردی

گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد
گفتی که شب تا صبح تو بغل یه مردی

گفتم که نوش لعلت مارا به ارزو کشت
گفتی کنار اویی جز هفت روز دردی

گفتم دل رحیمت .... بغضم ....گلوی پاره
خندیدی به حرفام راتو کشیدی رفتی

گفتم زمان عشوه ات دیگر به سر رسیده
تبریک عرض نمایم تو جنــــ..... ای نامردی

                                                                                                     مهیار تابستان92

نظرات 4 + ارسال نظر
تاریکی در روز دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ب.ظ

حکایت عجیبیست رفتار ما. خداوند می بیند و می پوشاند، مردم نمی بینند و فریاد می زنند . . .

تاریکی در روز دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ب.ظ

بامزه شدیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خودم یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ب.ظ

وای وای ببین چقد عصبانی بوده

تاریکى در روز شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ب.ظ

میشه با بزرگان شوخی نکنید و از شعر و اسم و رسم اونا سوء استفاده نکنید!?

چشم

البته از بعضی از شاعران که در قید حسات هستند اجازه گرفتم

اما واسه رفتگان چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد