جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

1

با کی لج کردی رفتی

با منی که پای تو ماندم

باورم نمیشه که تو رفتی

هنوزم توی کار تو ماندم



نظرات 6 + ارسال نظر
تاریکی در روز دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ب.ظ

برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفر هستند وقتی ندارم ، چون من گرفتار دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند ...

تاریکی در روز دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ

با تو لج کردم!

خودم یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ب.ظ

این شعرایی که هست ینی سراینده اش خود شمایید
اگه اینجوریه که آفرین

سلام بعله اگه دوستان قبول کنند.

تاریکی در روز شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:10 ب.ظ

میرسد روزی ک بی هم می شویم ۱ ب ۱ از جمع هم کم می شویم, میرسد روی ک ما در خاطرات موجب شادی و غم می شویم.

تاریکی در روز شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ

عجیب ترین انسان روی زمین!

تاریک روشن شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ب.ظ

شعراتون از نظر مضمون بسیار قوی هستش. البته همون ایراد وزن و گاهی قافیه هم هست.

+چرا توو شعرا دختره رو میکوبید؟!
+همه ی دخترا بد نیستن.خیانتکار نیستن.تا حالا یه دختر دیدید که نخواد با هیچ پسری دوست باشه؟!
حتی با بهترینشون.بعضی دخترا فقط یک بار توو زندگیشون کسی رو دوست دارن.اون آدم هیچ وقت تکرار نمیشه.هیچ وقت..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد