جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

عکس

چون جمعی از دوستان خواسته بودند عکس بزارم منم تو صفحه مدیر وبلاگ چند تا عکس جدید گذاشتم همین

یا حق .

نظرات 1 + ارسال نظر
شکست دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 ق.ظ

س. خوبی ؟ ببخشید با اجازه چندتا از مطالبتون رو کپی کردم و به عنوان نظر در وبی قرار دادم ک دیگران هم از مطالب پندآموز شما درس عبرت بگیرند البته مطالب امیدواری و اینجور چیزا.وگفتم که مطلب از خودم نیست و مربوط ب وب شماست. باسپاس.

سلام خواهش میکنم هدف همه وبلاگ نویسا انتشار مطالبشونه من قدردان این کار شما هم هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد