جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

ندا...خدا...حافظ

اره بخشیدمش اونی که از بچگی دوسش داشتم و دوسم نداشت اره بخشیدمش اونی که هرشب به یادش خوابم میبرد و اون  به یکی دیگه شب بخیر میگفت اره بخشیدمش اونی که همه من بود و من هیچیش نبودم  اره بخشیدمت ندا خانوم  برو به سلامت برو  دیگه شبا تو خواب کابوس از دست دادنت سراغم نمیاد  هنوز گاهی وقتا دلم واست تنگ میشه  اما میگم  ساکت باش خفه شو وقتی دوست نداشت این همه اصرار واسه چی برو ندا خانوم برو  


ایشالا بهترینا رو داشته باشی  


چه دعایی کنمت بهتر از این که خدا پنجره باز اتاقت باشد.


اما یادت باشه  که زندگی چیزی نیست که در طاقچه عادت از یاد من وتو برود .


کاش لا اقل بلد بودی همونجوری که سلام کردی خداحافظی کنی  خداحافظ .

_______________________________________________________________________________________________

پاورقی: یه زمانی میترسیدم اسمش و بگم بهش اسم مستعار داده بودم  چون میترسیم مردم صداش کنند چون اون واسه من بود اما حالا اون مال مردم شد 



خدایا شکرت که قبل ازدواج شناختمش دمت گرم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد